woensdag 20 mei 2015

Een beetje Dress to Impress

Afgelopen vrijdag trouwden onze collega Jessica met haar Bart...wat een schitterend bruidspaar! Ze genieten nu van hun zonninge vakantie...gefeliciteerd tortelduifjes! ♡
We waren voor deze feestelijke dag  uitgenodigd en kregen de dresscode:  Dress to impress
Ik ben niet zo heel erg van glitter en glamour maar vond wel dat er die dag geen Stampin'Up! mocht missen!
Dus met de nieuwe incolors ben ik aan het ponsen gegaan met als resultaat deze mooie bloemen voor in mijn haar.

1 opmerking:

  1. Mooi gemaakt Ilse! Wat ben je toch creatief ;)
    Ik heb je blog toegevoegd aan mijn leeslijst want ik wil je natuurlijk graag volgen :D Misschien is het nog een idee om de Google volgers knop toe te voegen? Nu zie ik alleen de Google+kringen namelijk.
    Als ik je ergens mee kan helpen dan zeg het maar hoor, ik leer steeds meer hihi
    Liefs en dikke knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen