zondag 15 november 2015

Ook aan onze gezellige dagen in Brussel is een einde gekomen...

Stampin'Up! On Stage Brussel 2015 zit er weer op...wat waren het bijzondere dagen!
Veel inspiratie op kunnen doen, heel veel mooie en nieuwe dingen gezien, gezellige met collega's gekletst, natuurlijk geswapt...maar ook een moment stilte.
Zaterdagochtend hebben kwamen we samen en stond iedereen hand in hand voor een moment stilte.
Samen letterlijk stilgestaan bij de vreselijke gebeurtenissen die zich in Parijs hebben afgespeeld...
Sara Douglass stond met tranen in haar ogen op het podium en deelde haar gevoel...ook bij mij bleef het niet droog.
Het was bijzonder om zo met elkaar verbonden te zijn.




Nu weer terug in Nederland zit ik vol met ideeën, bruis ik van alle inspiratie en heb ik weet ik hoe vaak de nieuwe catalogus doorgebladerd...ja wensenlijstjes maken blijft een doorgaand proces wink-emoticon
Jammer genoeg mag ik nog niks laten zien van de nieuwe catalogus maar ik kan je wel zeggen dat er zoveel leuke, mooi en nieuwe producten in staan dat je van voor naar achteren zal bladeren!
Vanaf morgen komt er echt een super leuke actie.....
Namelijk: 20% korting op verschillende stempelsets! Dus heb je je verlanglijstje voor sinterklaas en de kerstman al klaar....dan is dit het moment om flink gebruik te maken van deze stempelactie!

Morgen meer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten