zaterdag 26 maart 2016

Workshop enveloppen-boekje

Hoera, workshopdag!

Ik geef als een Stampin'Up! Demonstrator verschillende workshops en geniet altijd volop van de gezellige tijd met de dames. We kletsen natuurlijk over van alles, mooie truien voor de kleinkinderen, soms vragen over de stempels...en de eerste vraag wanneer de nieuwe catalogus uitkomt heb ik inmiddels ook al gehad....nog even geduld hebben! (al weet ik dat wachten soms vreselijk lang kan duren haha)
Vandaag ging het vooral over de herinneringen die boven kwamen door alle mooie foto's die iedereen bij zich had. Trouwerij, kinderen, vakanties, mooie foto's van de dieren tot angstaanjagende donkere donderwolken! 
Ik vond het ontzettend leuk om iedereen te horen vertellen en genoot van alle verhalen.....wat heb ik toch een fantastische baan! Dames...dank jullie wel! 


Het zonnetje scheen vanochtend bij Mijntafel in Zutphen...er stonden al vier dames voor de deur te wachten tot ze naar binnen mochten voor de workshop!




 En het was echt feest dus gistermiddag heb ik de slingers en ballonnen opgehangen want Anneke is vandaag jarig...ik meen dat ze een keer 45 is geworden ;)
Natuurlijk hebben we uit volle borst voor haar gezongen en mogen genieten van haar heerlijke traktaties!


Dit is trouwens de jarige Anneke, nogmaals gefeliciteerd!
HIEP HIEP.......HOERA!


 Na een korte uitleg over het enveloppenboekje zijn de dames gelijk aan de gang gegaan...en ja daar hoort ook bij het dicht likken van de enveloppen....ik vind dat altijd een vies werkje, snap niet dat ze daar geen pistache ijs smaakje aan kunnen  geven ;)







Als voorbeeld lag mijn eigen boekje op tafel, ik heb er verschillende foto's ingeplakt waaronder mijn hobby's , vriendinnen, de moestuin, werk en natuurlijk mag Suus ook niet ontbreken!

Ondanks dat het boekje er van de buitenkant misschien klein uit ziet met 14 x 11 cm kunnen er echt heel veel foto's in en hoorde vandaag ook van verschillende dames dat het een boekje is om telkens erbij te pakken en er gezellig doorheen te bladeren!

MMMMMM! 
Omdat ik onlangs jarig ben geweest heb ik de dames getrakteerd op een punt hartige taart en hebben deze heerlijk buiten in het zonnetje opgegeten!





Na een zonnige en ook lekkere onderbreking gingen we weer verder met de workshop! 
De meeste boekjes zaten in elkaar en dan komt het leukste van alles....de FOTO'S!





Nadat de foto's ingeplakt waren en de stempels waren gezet hebben we de boekjes bij elkaar gelegd en naar het eindresultaat gekeken. De uitkomst:

"We hebben allemaal hetzelfde boekje gemaakt met hetzelfde Designer papier en cardstock...en toch zijn ze echt allemaal anders geworden, wat leuk om te zien"










Dames, ik wil jullie allemaal bedanken voor deze gezellige workshop....het echt 
                 ECHT EEN FEESTJE!


Lijkt het je leuk om ook een workshop te volgen en schuif je graag een keer bij me aan om nieuwe stempeltechnieken te leren, bijzondere doosjes te maken, Project Life, scrapbooking of een gezellige middag/avond met je vriendinnen creatief bezig te zijn stuur een mail naar:
stampinpapercards@gmail.com


Een gezellige avond verder en fijne Paasdagen!

Groetjes Ilse Roos















Geen opmerkingen:

Een reactie posten