zaterdag 14 februari 2015

Valentijn......met liefde gestempeld!

Vandaag de dag van de liefde....voor mijn Valentijn!
Af en toe doe ik iets geks, heb ik vreselijk veel zin om te stempelen en deel dat graag met iedereen!
Nou is iedereen wel heel veel stempelen....maar ik heb een aantal mensen iets gestuurd.


Van de week las ik dat je een kaart kon versturen voor Valentijn ->> i.p.v. een postzegel een kus in de rechterbovenhoek 
Leuke actie dacht ik en ben gelijk aan de slag gegaan!
Allemaal doosjes, hartjes, inkt....en natuurlijk lippenstift ;)


Ik heb mijn Valentijns doosje gevuld met hartjes en geef m aan de postbode Ieneke omdat zij vandaag alle liefdespost bezorgd!
Ik ben heel benieuwd wat jouw vulling is en aan wie jij m geeft!

Happy Valentines day, groetjes Ilse



Geen opmerkingen:

Een reactie posten