donderdag 4 juni 2015

Moestuin ontmoet Stampin'Up!....Stampin'Up! ontmoet moestuin

Even een gek berichtje tussendoor ;)

Sinds een maand heb ik een moestuintje, ja je leest het goed ook naast vieze vingers van stempelen komt er nu ook aarde bij haha!

Het is ontzettend ontspannen...net als stempelen zeg maar en heb een manier gevonden om Stampin'Up! mee naar de moestuin te nemen.

Elk jaar kweek ik courgettes, ik vind ze heerlijk en heb ook altijd verschillende soorten.
 Pas geleden heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe trimmer en heb de beschermstukken van de verpakking gebruikt om in te zaaien....vind het een super idee!

Natuurlijk blijft het hier niet bij, er komt nog meer Stampin'Up! naar de moestuin, voor extra gezelligheid, kleur en om de vogels weg te houden bij mijn lekkere groenten en fruit!

Vanavond meer.....

Een mooie donderdag, groetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten