donderdag 8 januari 2015

Donderdag 8/1 Een week uit mijn leven als Stampin'Up! demonstrator

Ja, je leest het goed, ik neem je een week mee en laat je zien wat ik zoal doe en hoe ik als SU demo werk.

Voor dat ik demo werd had ik een klein beetje het idee dat je 24/7 bezig zou zijn met stempelen en workshops geven. Natuurlijk pluk je de vruchten van de tijd en energie die je er in stopt maar ik stempel niet 24/7 althans niet fysiek. In mijn hoofd gaat het stempelen soms door tot ik in bed lig en kom net als andere SU demo's tijd te kort om alle ideeën uit te werken die in me opkomen.

Vandaag, donderdag 8 januari begon vroeg (heeft overigens niks met stempelen te maken) mijn poezenvriendinnetje Suus vond het iets voor 05:00 een mooie tijd om de dag te beginnen...en mijn dag dus ook!

Dit is Suus (zit nu tijdens dit schrijven heel lief naast me op m'n bureau)

Donderdag is altijd mijn vaste 'vrije stempeldag'. Deze dag spreek ik vaak met mijn  vriendin Brenda af om samen te knutselen, gezellig kaarten maken en natuurlijk met een lekkere kop koffie bijkletsen.


Komende zaterdag geef ik mijn Sale-a-Bration party en had nog wat dingen die ik wilde voorbereiden. Echt alles is gesneden, lintjes geknipt, voorbeelden gemaakt dus helemaal klaar kijk ik uit naar zaterdag!
Buit van vandaag:  Brenda heeft 5 kaarten gemaakt die voor een bestelling zijn, ik alles klaar voor zaterdag en 3 kaarten gemaakt waaronder deze...speciaal voor Linda omdat ze ziek is, beterschap!


Om mijn vrije stempeldag ontspannen af te sluiten keek ik net Wie is de Mol. Ben een trouwe fan en heb bijna ieder jaar last van tunnelvisie hahaha! Heb nog geen idee wie de mol is maar heb weer genoten van alle opdrachten en mogelijke mollenacties!
Zie dat het al bedtijd is geweest...mijn tas pak ik morgen wel uit nu hup naar mijn bedje en kussentje!


Welterusten en tot morgen!
Groetjes Ilse 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten