vrijdag 9 januari 2015

Vrijdag 9/1 Een week uit mijn leven als Stampin'Up! demonstrator

Het was vandaag nat buiten, harde wind en prima weer om binnen aan de knutsel te gaan toch?

Ik heb alle puntjes op de i gezet wat betreft de voorbereidingen van de SAB party van morgen:
                                                              KLAAR!
Omdat we morgen met een grote groep zijn zorg ik dat ik al het cardstock op maat heb gesneden, de lintjes heb geknipt en ook de beschrijvingen in het pakketje schuif zodat iedereen alle maten heeft om de projecten thuis nog eens te maken.

Dat alles klaar is geeft ook een heel rustig gevoel én nog wat vrije tijd om een kaartje te maken!
Dit keer heb ik de SAB stempelset  BIG DAY gebruikt...een van mijn grote favorieten.


Voor dat ik het vergeet, iedereen die morgen naar de SAB party komt, Gerrie van Bakkerij Nijkamp heeft een SAB lunch aanbieding:

Een broodje kaas, ham of rosbief met een kopje koffie of thee voor € 3,50
(ik heb mijn bestelling al vast doorgegeven)

Omdat ik vandaag iets last van mijn oog heb ben ik veel binnen geweest en alleen nog voor tafelpapier de deur uitgegaan....en kwam daar Petra tegen! Petra heeft mijn blog ook gevonden en kijkt ook uit naar morgen, nog één nachtje slapen.


De laatste klei letters zitten in de nieuwe abc mal te drogen....had nog een leuk idee om te maken...morgen komt de foto. Nu is het tijd om naar bed te gaan want morgen is het FEEST!!

Tot morgen!
Groetjes Ilse




Geen opmerkingen:

Een reactie posten