maandag 12 januari 2015

Maandag 12/1 Een week uit mijn leven als Stampin'Up! demonstrator

Het is even bijkomen na een afgelopen weekend, alles spullen uitpakken en weer opruimen.
De bestellingen zijn inmiddels ingevoerd en gaan woensdag de deur uit dus mocht jouw wensenlijstje nog in je catalogus zitten, mail m voor woensdag avond door dan zet ik je erbij en gaat ie mee!

stampinpapercards@gmail.com


Ik heb  nog een project liggen om te laten zien...super leuk om te maken!

 

 Met de nieuwe klei mal uit de /zomer catalogus maak je elk woord...hoelang je zin ook is!
Deze tekst ken ik al een tijdje en in combinatie met de wolkjes op de achtergrond helemaal super.

Je kleurt de klei met je inkt refills naar keuze en drukt deze vervolgens in de letters die je nodig hebt. Gebruik je veel inkt duurt het drogen van de klei wat langer.
Ik vind het zelf prettig werken als de klei al wat is gedroogd voor dat ik de klei in de mal druk en laat de letters in de mal drogen.
 Een andere mogelijkheid is om je mal gevuld met klei even in de vriezer te doen zodat je de letters er  bevroren uit kan halen en deze vervolgens kan laten drogen.

Hebben je letters randjes klei, deze kan je er gewoon afknippen of schuren voor een mooie en strak resultaat!

Deze tekst ga ik inlijsten en krijgt n plekje op Mijntafel in Zutphen!

Een mooie dag verder, groetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten