zondag 18 oktober 2015

A is van Always Artichoke B is van Bermuda Bay....

Soms heb ik van die momenten...dan zit ik aan mijn bureau en kijk ik naar alle mooie stempelsets en ponsen die ik heb, en dat zijn er inmiddels behoorlijk veel. Maar mijn colorcaddy is wel mijn pareltje op t bureau...
Alle mooie kleuren inkt zitten netjes per kleuren serie bij elkaar.
Ja...ik beken gelijk...ik ben zo'n kleuren freak die alles, serie bij serie wil hebben en dan nog het liefst van licht naar donker haha!
(ik heb overigens niet mijn stempelsets op alfabetische volgorde staan)

Het hebben en vooral het gebruiken van zulke fijne producten maakt me nog creatiever en wil daardoor nog meer bedenken en maken!

Een tijdje geleden zat ik aan mijn bureau en draaide mijn colorcaddy rond, gewoon omdat het kan en je alle kleuren voorbij ziet komen.
Het viel me op dat er maar 1 inktpad bij zit die met de A begint, Always Artichoke. Het is ook gelijk een kleur die ik niet heel vaak gebruik.



Ineens zat ik een kleur met de B te zoeken en vervolgens 
de C, D en E...
Dus met een flink aantal pads op mijn bureau bedacht ik me een nieuwe leuke uitdaging!


Inkt kleuren ABC!

De komende weken zal je op mijn blog leuke projecten in de kleuren van A tot Z voorbij zien komen en misschien wel kleuren waar jezelf niet veel mee werkt.

Vanaf morgenochtend, maandag 19 september begint deze uitdaging met de A van



Always Artichoke




Een fijne zondag, tot morgen!
Groetjes Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten