woensdag 28 oktober 2015

Make&Take op de KreaDoe!

Een paar weken geleden kreeg ik van Damir de vraag of ik een Make&Take wilde geven op de KreaDoe....dat wilde ik natuurlijk wel en was ook weer vereerd met deze vraag!

Ik mocht zelf een Make&Take bedenken en uitwerken...en dit is m geworden











Een mapje waar je een gift-card in kan schuiven maar natuurlijk ook papier geld.

Als basis heb ik het Designer Series Paper Pack Merry Moments gebruikt en deze op 7 en 14 cm gescored. Er blijft een strookje over, dit is je plakstrip.
Verder heb je nodig een strook cardstock Old Olive van 19,5x6,5 cm (deze score je op 15cm)
Een strookje Cherry Cobbler van 13x3 cm en kneus de randen iets zodat het niet helemaal strak en nieuw eruit ziet. Voor de tekst A MERRY LITTLE WISH  heb je een strookje Whisper White nodig van 11cm x 1/2"  <---let op de combinatie cm en inch. Knip er aan een kant een banner van.
Vervolgens plak je tape op de plakstrook en aan de zijkant van het DSP deze kant plak je dicht en 
en is het mapje bijna af.
Pons met de 1"cirkel een halve cirkel aan de open kant van het mapje. Pons ook een cirkel aan de lange kant van de Old Olive strook, dit is de binnenkant.

Knip de twee zomen van het jutte lint en trek er aan alle kanten een paar draadjes uit....bewaar een lange voor later. Stapel het stukje Cherry Cobbler, het jute en Whisper White banner en zet alles vast met een nietje aan beide kanten. Plak dit vervolgens op je mapje met de opening naar rechts.


Pons uit een rest stukje een boom en plak deze op het gedeelte van 4,5cm. Pons over deze boom heen en allebei uit.
De gestreepte kant naast de boon lijm je in en plak je daarna dicht, nu kan er een gift-card on worden geschoven.
Haal een stukje organza lint door de opening van 1/2"cirkel en knoop met het lange restje van het jutte het lint bijelkaar. Stempel met Mossy Meadow als laatste een boom op een stukje Old Olive, pons deze uit en geef deze een dimensional op de voorkant van het mapje.

Om deze Make&Take af te maken stempelen we FOR LOTS OF JOY AT CHRISTMAS met Mossy Meadow aan de onderkant van de Old Olive strook.

Voor wat bling kan je een paar Rhinestones plakken en klaar is mijn Make&Take!

Ik hoop dat je deze ook gaat maken en vind het altijd leuk om te zien wat je hebt gemaakt....dus stuur gerust foto's op naar stampinpapercards@gmail.com

Naast deze Make&Take heb ik op de KreaDoe nog wat laten zien wat je ook met deze producten kan maken....morgen meer!

Groetjes Ilse Roos



Geen opmerkingen:

Een reactie posten