vrijdag 30 oktober 2015

Da6 6 van de Inktkleuren ABC......de F van.....Farn Grün

Oke soms moet je een beetje out of the box denken om aan de letter/inktcombinatie te kunnen voldoen ;)
Uiteindelijk lagen alle inktpads op mijn bureau om de juiste letter te kunnen vinden haha!
Het is vandaag de beurt aan Farn Grün, de Duits naam voor Pear Pizzazz...welke me ook gelijk op het idee van deze kaart bracht!


\
Mooie zachte groene tinten..varens...Farn Grün ;)
En dat samen met de Butterfly Basics was het ontwerp ook zo klaar.

Verschillende tinten Pear Pizzazz krijg je door te blijven stempelen. De eerste afdruk is echt de kleur zelf en daarna neemt de inkt af en krijg je mooie schaduwen.
Met de tekst en de Rhinestones vond ik m nog niet helemaal af en zag een kaartenzakje op mijn bureau liggen ( mijn bureau probeer ik zo netjes mogelijk te houden maar blijkt tijdens het creatieve proces van stempelen, ponsen en Project Life een onbegonnen werk haha)

Voor dit extra glimmende laagje op mijn kaart heb ik een halve cm groter gemaakt dan de top kaart waardoor er een klein randje zichtbaar is.
Met een paar dimensionals til je je kaart net iets op voor wat diepte....en klaar is de kaart!




Weer een nieuwe ABC inktkleuren uitdaging af...wat gaat het snel!

Een mooie vrijdag!
Groetjes Ilse Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten